Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 23 mars 2009 19:05

Jag har lovat Carolina att jag ska hjälpa henne med korten till släktingens studentfest och vi bestämde att sätta oss hemma hos mig igår eftermiddag med div prover för att få ihop något snyggt. Efter mycket knåpande blev resultatet riktigt fint, tyckte vi. C. visade vårt förslag för sin släkting och hon blev överförtjust. Det ska bli jättekul att göra något på "beställning".

För övrigt har det varit en skön helg, då jag varit ledig hela helgen och bara slappat. Denna veckan blir lite mer hektisk med bara onsdagen ledig. Men jag har gott om tid på mig med korten, så jag känner ingen stress ännu.

Av Maria - 21 mars 2009 17:36

Som dagens sista kort. Princesstårta, detta gudomliga bakverk som är min absoluta favorit (semlorna kommer på andra plats).

Vill samtidigt påminna Er att det är en skrappardag på Siökrona på söndag 29/3. Det lär komma en hel del folk och utställare oxå. Scraproom i Helsingborg är där och scrappar.

Av Maria - 21 mars 2009 17:33

Jag har lovat Carolina att hjälpa henne med kort till en släktings studentfest. Det skulle vara enkelt utan en massa krussiduller. Jag fick en älva och en studentmössa för att prova om det kunde bli något bra, och här är resultaten. Carolina ska oxå göra två sen får vi se vilket kort som passar

Av Maria - 21 mars 2009 17:29

Jag ska försöka ordna en tjejträff för oss på jobbet. Vissa kallar det för dammiddag men jag är ingen dam så det får bli tjejträff. För att locka hit dom gjorde jag två kort som jag tycker blev mycket lyckade

Av Maria - 21 mars 2009 17:24

Jag köte några Magnoliastämplar när jag var på scrappmässan i Göteborg. De är jättefina och faktiskt i dagarna fick jag några nya vårmagnolia på posten som jag beställt för länge sedan. Dom kommer snart här, Urläckra

Av Maria - 21 mars 2009 17:19

Jag läste på en annan blogg att göra 2-3 julkort varje månad, så är dom klara när det väl är Jul. En mycket smart idée, så jag har börjat lite smått

Av Maria - 21 mars 2009 17:17

Jag har en stor katt oxå. Det är honom ni ser i min presentation. Visst är han vacker

Av Maria - 21 mars 2009 17:13

Värst vad en vecka går fort. Har ändå bara jobbat 2 dagar och det är redan lördag. Jag har visserligen gjort en del kort och skrappat lite. Här ser ni min Underbara hund "Lucas". En stor maffig schäferhane som tar sitt jobb som vakthund på största allvar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards