Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Maria - 12 mars 2009 16:48

Satt imorse och tittade på kortet jag gjort inatt. Då tyckte jag det var fint och gulligt, men i dagsljuset såg jag att det var alldeles för mycket glitter. Jag gillar inte bling bling så mycket, men ibland (ytterst få gånger) kan det vara fint. Men efter som jag är min värsta kritiker och väldigt pedant , gjorde jag om kortet. Nu är jag nöjd!

Av Maria - 12 mars 2009 01:32

Det börjar verkligen märkas att våren är på väg. Massor av blommor är på väg upp i rabatterna och fåglarna låter nästan som om dom fått fnatt. Fågerkvitter stör mig inte, jag tycker istället det är underbart att höra dem tidigt på morgonen, när solen är på väg upp, tycker det är väldigt rogivande. Eftersom jag varit ledig idag, har det varit en lugn och skön onsdag. Sonen kom och väckte mig vid 11.00 med en termos kaffe och nya frallor (han är väldens bästa) Sen körde vi och handlade lite, då vi bestämt att vi skulle göra middag tillsammans. Ja egentligen skulle jag göra middag medan han skulle greja med min dator. Den har varit lite slö och konstig ett tag nu, så han tyckte det var dax att rensa lite. Det tog några timmar och undertiden hann köttfärssåsen att koka ihop ordentligt  Sen åt vi med god aptit. Inspirationen till kortet gav Kisan mig innan idag. Hon låg i fönsterkarmen, bakom mina blommor, och hon såg alldeles grön ut, därför detta lilla kort

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards