Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Äntligen klar

Av Maria - 7 mars 2009 20:40

Gud va svårt det är att göra en bloggbild. Den ska vara trevlig, lättläst, och intressant. Bara att få ihop en bakrundsfärg som inte fick ögonen att hoppa ur sina hålor var inte lätt. Ett bra foto, helst!! Men nu tror jag att jag är nöjd, om några dagar kanske jag ändrar lite, det var ju faktiskt ganska lätt att göra här, och det är lätt att lägga in bilder oxå.

Jag har varit så intesiv i mitt städande och iordningställande av mitt pysselrum, så jag har städat bort min finaste quickcuts. Jag hade efter måmga om och men lyckats få tag på en form av ett gammalt ihoparullat dokument, du vet, det liknar en gammal skattkarta. Jag lovade en skrappkompis att cutta några till henne och nu kan jag inte hitta den. Jag håller på att bli rent förtvivlad. Det måste vara åldern, för detta händer mig oftare och oftare, jag helt enkelt städar bort mina prylar, lägger dem någonstans där jag lätt ska hitta dem, sen är de borta med vinden. får väl fortsätta att leta.

Hörs senare


 
 
sari h

sari h

8 mars 2009 01:28

vad kul att du hittade till blogga gratis... jag tycker att den här bloggen är rätt så ok...
att man förlägger sina saker är något jag känner igen...
men försök att ha tålamod med dig själv... den visar sig nog när du minst anar det...

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 januari 2013 14:48


Ännu en mössa i min samling. Och Uffe, du behöver inte vara orolig, den är inte till dig   ...

Av Maria - 14 januari 2013 14:41


Min första hemmavirkade mössa. Mörkgrå tusensköna  

Av Maria - 14 januari 2013 14:41


Min första hemmavirkade mössa. Mörkgrå tusensköna  

Av Maria - 6 juli 2012 14:21

<span class="ki_box"><h2><a href="http://www.kokaihop.se/recept/vampyrlada-2">Vampyrlåda</a></h2><script type="text/javascript" src="http://www.kokaihop.se/widget/recipe/vampyrlada-2"></script><p>Se fle...

Av Maria - 17 januari 2012 15:21

                                         ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards