Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Morgonstund har guld i mun (och katthår)

Av Maria - 8 mars 2009 07:44

Letade efter min försvunna quickkutzfigur fram till 02.00 inatt, sen gav jag upp. Plockade istället fram lite påskpapper och gulliga stämplar till påskkorten, som ska bli veckans pysslande. Jag tänkte faktiskt överraska mina vänner med ett personligt påskkort i år, istället för de jag brukar skicka via internen. Om en stund bär det iväg till Göteborg

Jippi.

 
 
sari h

sari h

8 mars 2009 08:35

oj, du har en bit att åka till mässan...
jag gillar hängivenhet - och det här är ju bara störthärligt...
åker du själv eller tillsammans med någon annan?

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pysslarmia

9 mars 2009 00:13

Äntligen hemma och färdig för sängen. Kom iväg i god tid imorse, vi åkte tidigt för vi visste att det skulle vara dåligt väder längts vägen, så vi tog det lugnt. Jag och min bästa scrapparkompis Carolina hade planerat detta i flera veckor och då skulle det inte stoppas av dåligt väder. Det tog drygt 2,5 timmar, men vi fikade och mmmmm oxå. Hittade en likadan Quikkutz som jag städat bort( hittade faktiskt bara 1 st) så den köpte jag, om iafall jag inte hittar den jag städat bort. Kan ju alltid sälja den på nätet om jag hittar den. Det blev några andra härliga stämplar (kommer snart på kort) och vackra papper. Det blev massor av grejor för vi delar på stämplar (blir billigare) och eftersom vi bor ganska nära varandra och träffas på jobb nästan varje dag, är detta ett jättebra sätt att få mycket för pengarna.
Jag blev dock lite(men bara lite) besviken på mässan, trodde det skulle vara större, med fler utställare, men det blir kanske bättre nästa gång. Vi funderar på att eventuellt åka till någon scrapmässa i USA, men det får bli när vi blir varmare i kläderna och det blir mer pengar i kassan.
Nåväl, nu är allt uppackat, jag nyduschad och ska hoppa i säng och kela med min underbara kissekatt.
Godnatt till Er alla som tittar in till mig

 
sari h

sari h

9 mars 2009 16:03

hej - kul o c dig igen
jag jobbar som habiliteringspersonal för människor med psykiska och/eller intellektuella funktionsnedsättningar... o då r d bra att veta lite om EP...

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/#1466436

 
Ingen bild

sari h

9 mars 2009 17:05

en sån härlig katt... lejonlik!
jag älskar också katter... ids bara inte städa undan efter dem... sand o matrester... jag hade en blå perser en gång i tiden...
purrr... lyckans ost!
jag blir ju helt soft när jag ser en katt... och helt såld när jag får klappa en... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 januari 2013 14:48


Ännu en mössa i min samling. Och Uffe, du behöver inte vara orolig, den är inte till dig   ...

Av Maria - 14 januari 2013 14:41


Min första hemmavirkade mössa. Mörkgrå tusensköna  

Av Maria - 14 januari 2013 14:41


Min första hemmavirkade mössa. Mörkgrå tusensköna  

Av Maria - 6 juli 2012 14:21

<span class="ki_box"><h2><a href="http://www.kokaihop.se/recept/vampyrlada-2">Vampyrlåda</a></h2><script type="text/javascript" src="http://www.kokaihop.se/widget/recipe/vampyrlada-2"></script><p>Se fle...

Av Maria - 17 januari 2012 15:21

                                         ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards