Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Maria - 7 februari 2011 13:35

Just idag känner jag inte för att sätta någon rubrik. Egentligen har jag inte gjort några inlägg på väldigt länge. Jag har faktiskt inte gjort någonting alls på väldigt länge. Förra veckan började dock mitt kreativa finger rycka och jag tog med min svärdotter (eller så lurade hon dit mig?) till Scraproom i Helsingborg för en Söndagsscrap. Det var riktigt roligt och ikväll ska vi iväg igen. Jag har inte skrappat på mycket länge, det har mest blivit kort och det ligger mig varmast om hjärtat, men foto är riktigt kul om man har några bra kort. 

Ikväll är temat  Shabby Chic med Tim Holtz. Jag är helt frälst på hans stämplar och allt annat han kommit med, funderar på att köpa hans bok. Ska kolla på Tradera, där kan man hitta det mesta. Just nu är jag på jakt efter Magnolias stämpel Tilda med födelsedagstårta.  Hoppas Eva på Scraproom har den hemma.

Igår gjorde vi en lite loppisrunda och jag fyndade en hel del. Bilder kommer snart. http://loppiskartan.se/?gclid=CKei0u6K9qYCFcGGDgodxFsMCA är en himla en jättebra sida om du vill hitta loppisar nära dig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards