Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Maria - 17 februari 2011 16:57

Känslan att ha huvudet fullstoppat av bomull är ett bra kännetecken på förkylning. Frossa och värmekänningarna dessa dagar är ganska lika kärringasvallningar.  Men efter att ha legat i sängen och sovit i 2 dagar känner jag mig ganska pigg. Håller på att förbereda nya tradera auktioner och hittade samtidigt mina senaste skrappalster som jag ju bara måste visa.


Detta ska föreställa Jannes hund:        

 


Dessa bilder gjorde jag egentligen för snart 2 år sedan men ville gärna dela med mig då jag tycker de är så söta.


Jag och Malin gick som sagt iväg på en Scrapsöndag i Helsingborg. Jag har inte scrappat på väldigt länge bara gjort kort så det var kul. Eftersom Valentine närmade sig skulle temat vara kärlek eller hjärtan. Jag tycker att jag fick med allt i denna bild. Här är det Emil som visar var hans kärlek ligger:   


Ja Malin är ju inte bättr

e:   



Min syster gifte sig 2004 och jag fick ett litet bröllopsfoto som tack-kort. Jag har gjort om denna bild 5 gånger eftersom jag tyckte att det blev konstigt, men nu är jag nöjd:

  



Denna månadens scrapkurs på Scraphouse handlade om Shabby Chic och Tim Holtz

Jättekul. Jag ser fram emot nästa scraptillfälle...

  

Om ni tittar in på min blogg, skicka gärna en hälsning, då blir jag så glad.  









Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards