Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Storm och sol

Av Maria - 8 februari 2011 10:30

Natten har varit ljudlig. Vaknade vid 24-tiden och fick gå upp och stänga sovrumsfönstret. Det lät som om någon stog utanför och blåste trumpet. Det skallrade i glasrutorna och ett tag blev jag orolig att de skulle fara in i sovrummet. Men jag drog täcket upp till öronen och efter en liten stund hade jag somnat om igen. Idag lyser solen, det känns som om våren är på väg. Dock blåser det iskalla vindar. På med mössa och vantar.

Igårkväll blev ännu en lyckad scrapkväll. Jag är så nöjd med min Chabby chic bild.

Malin lyckades också, blev bättre än vad hon själv trodde. Kursen kostar 350:- men är värd varje krona. Passade på att handla lite när jag ändå var där. Naturligtvis plockade Eva upp nya vårpapper, så några sådana fick följa med hem. Och en jättestor kakform (ser ut som en jättecupcake). Jag har inhandlar en massa grejor till muffins / cupcakes, men har ännu inte fått tummarna loss och börjat baka. Fick av min pojkvän en bakmaskin för ett tag sedan. Denna har verkligen gått varm i köket. Jag hinner knappt göra ett bröd klart föränn det är uppätet. Linus (sonen) som aldrig äter mackor annars, har blivit en riktig smörgåsätare.

Dagens tradera blir att lägga in min cutlebugmaskin. Hoppas någon är intresserad, vill köpa en annan stället.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 14 januari 2013 14:48


Ännu en mössa i min samling. Och Uffe, du behöver inte vara orolig, den är inte till dig   ...

Av Maria - 14 januari 2013 14:41


Min första hemmavirkade mössa. Mörkgrå tusensköna  

Av Maria - 14 januari 2013 14:41


Min första hemmavirkade mössa. Mörkgrå tusensköna  

Av Maria - 6 juli 2012 14:21

<span class="ki_box"><h2><a href="http://www.kokaihop.se/recept/vampyrlada-2">Vampyrlåda</a></h2><script type="text/javascript" src="http://www.kokaihop.se/widget/recipe/vampyrlada-2"></script><p>Se fle...

Av Maria - 17 januari 2012 15:21

                                         ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards