Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 9 mars 2009 16:01

Har varit och hämtat nya cardstock som jag beställt. DCWV Safari Chic, 48 blad 30 x 30 cm printed cardstock, och DCWV Tajmahal, 29 x 29 cm printed cardstock. Det är helt underbara papper och jag kan se mig själv arbeta med dem. Det ska bli kul. Kom oxå på att jag borde ha kameran med mig lite oftare, så jag kan ta lite roliga kort. Den har hitintills legat snyggt och  prydligt i bokhyllan, och korten i mitt fotoalbum är gamla och väldigt arrangerade. Jag såg några på mässan som fotograferade de vackra korten som gjorts under helgen, det hade jag oxå velat göra. Jag letar idéer hela tiden


Av Maria - 8 mars 2009 07:44

Letade efter min försvunna quickkutzfigur fram till 02.00 inatt, sen gav jag upp. Plockade istället fram lite påskpapper och gulliga stämplar till påskkorten, som ska bli veckans pysslande. Jag tänkte faktiskt överraska mina vänner med ett personligt påskkort i år, istället för de jag brukar skicka via internen. Om en stund bär det iväg till Göteborg

Jippi.

Av Maria - 7 mars 2009 20:40

Gud va svårt det är att göra en bloggbild. Den ska vara trevlig, lättläst, och intressant. Bara att få ihop en bakrundsfärg som inte fick ögonen att hoppa ur sina hålor var inte lätt. Ett bra foto, helst!! Men nu tror jag att jag är nöjd, om några dagar kanske jag ändrar lite, det var ju faktiskt ganska lätt att göra här, och det är lätt att lägga in bilder oxå.

Jag har varit så intesiv i mitt städande och iordningställande av mitt pysselrum, så jag har städat bort min finaste quickcuts. Jag hade efter måmga om och men lyckats få tag på en form av ett gammalt ihoparullat dokument, du vet, det liknar en gammal skattkarta. Jag lovade en skrappkompis att cutta några till henne och nu kan jag inte hitta den. Jag håller på att bli rent förtvivlad. Det måste vara åldern, för detta händer mig oftare och oftare, jag helt enkelt städar bort mina prylar, lägger dem någonstans där jag lätt ska hitta dem, sen är de borta med vinden. får väl fortsätta att leta.

Hörs senare


Av Maria - 7 mars 2009 19:39

Hej. Idag har jag städat hela dagen, varit inne på min andra blogg (pysslarmia.blogspot.com) för att kolla om någon skrivit till mig, Jag försöker hitta en bra bloggsida, en som inte är alltför krånglig, för jag vill gärna dela med mig av mina alster och visa rolia bilder oxå

Just nu ska jag fortsätta fixa, för imorgon ska jag till skrappmässan i Göteborg och då hinner jag inte göra något hemma.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards